@2010.1.7 第五天 (上)

雖然天氣咁鬼凍, 但來到北京又點可以唔去長城呢

為左方便起見, 我地決定join團, 團費138RMB

而團係包車接送, 早一日約左司機6:20 係酒店門外等

我地晨早5點幾就起身

6:20 啱啱去到樓下就有個7人van來接我地

咁都無咁慘

眼都未打開, 就來到一間好舊的店食自費早餐

我地點了一籠包仔

甜的熱豆漿 

咸的熱豆花

仲有隻茶葉蛋

兩個人食四樣野, 你估呢度食左幾錢?? 呵呵

食完個早餐就換左架16人的VAN仔來車我地去長城入口

沿路個導遊係咁講野, 而且車係無暖氣,

想訓下暖下都唔得, 鳴~~~

大約過左1.5小時我地終於來到入口

 

八達嶺熊樂園, 呵呵, 唔知係荒廢左, 定係夏天先有呢???

跟住大隊慢慢行上一個小斜路, 風大到佢都頂唔順

即時停低買返頂「長城」冷帽價錢RMB5蚊雞

買得來又要跑返上前跟住大隊

呢刻好似想暈, 不過都要頂落去

坐上滑車就到達左長城的一段 

啊...................我已經成為好漢啦

好靚啊~~~

 

經過又上

 

又落的石級

終於來到我地的目的地

(我地的目的比其他團友為短, 呵呵)

但一般來回都係大約30分鐘左右

之後我地又要坐返呢D 滑車落山

坐左上車, 將個安全保護墊拉落來,

靠個小小的扣就帶我地上山落山

設備好簡陋, 仲要係人手操控

你都咪話唔驚, 不過我地最後都安然無恙

之後係厠所個暖左10秒之後又要出返去坐車到下一個景點啦

ps: 以為除左團費乜都唔駛比

點知, 坐呢d 滑車來回一係要比rmb60

上左車先同你講架, 屈機

 

去下一個景點之前

 

我地先停下來醫下個肚

 

呢一餐都係團費包既

 

但眼見都係菜菜菜, 只有一個係肥膏蘿蔔

 

而條魚只係做個勢, 加上白飯同饅頭

 

同呢個有麵的湯

只能作為填飽個肚, 暖暖胃之用

都唔好要求咁多:s

上返架車, 行多10分鐘路就來到下個景點「十三陵」

資料:

十三陵是明代皇陵。位於昌平縣天壽山下的盆地中。包括長陵(成祖)、獻陵(仁宗)、景陵(宣宗)、裕陵(英宗)、茂陵(憲宗)、泰陵(孝宗)、昭陵(穆宗)、定陵(神宗)、慶陵(光宗)、德陵(熹宗)、思陵(思宗)共13處,統稱十三陵。

話晒都係人地的墓穴, 所以都係唔太方便影相

只好最後係門口遠隔離影返一張

最記得導遊帶我地離開呢度之前

要先經過一個「鬼門關」

男先出左腳, 女先出右腳

並要大叫: 我回來啦

寓意係由死裡逃生, 哈哈, 真係信不信由你啦

再上車唔夠10分鐘就來到最後一站「北京明皇宮」

呢到又係講明朝歷史

入去之前就先小人, 講明你想影相要先影相費rmb30

攞到個影相證你就可以任影

否則係要比錢的

最後所有團友都無人比錢

亦好彩無比到, 因為入面係明朝歷史的場景

而人像都係用蠟像方法做, 太迫真, 又血淋淋

經過一圈對明朝的歷史又知道多一點?? :p

到左黃昏的時候, 個車就車返我地走

臨走前又送我地去一個買野食的地方

有即食鴨, 有果埔, 有餅

試食完都覺得麻麻地, 所以乜都無買

回程我以為架車會車返我地去酒店

點知唔係, 只係去到附近再行200m先到地鐵站「五棵松」

由呢度去到「車公庄」足足8個站, 又要轉車

真係好攰呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

都係返酒店, hea住來食外賣最爽

是日餐單: 土豆牛腩

玉米

總算滿足的一天


arrow
arrow

    老吉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()