@2010.1.9 第七天 (上)

到左第七日啦, 要作最後衝刺, 玩多d 食多d

我想再食多次填鴨, 嗰邊有間好介紹

平時就食開係北大附近的分店

後來上網查左, 唔知得邊個站有

點知搵左好一陣子都搵唔到, 結果走左去食..............

味千拉麵 =0= 呢個唔駛多介紹了

魷魚酥 RMB16 

咊千拉麵 RMD 18

辣的味千拉麵 RMB22

唯一好處就係唔駛加一

填飽個肚又搭地鉄, 今次就去左三元橋出

一出就見到傳說的毛蛋

但個樣超殘忍, 見到隻雞仔係個蛋度穿左隻腳出來, 救命

本來係打算搭的士去, 點知有個阿叔走埋來問廿蚊去798

見都幾合理, 所以就用廿蚊去到門口啦

呢個係新派的藝術區, 有唔同人會係度做展覽

入門口第一個大公仔

畫廊一般係唔比影相

但呢個係地底賣的畫, 又偷偷地影了

好靚好鬼異

之後就去左呢度睇左呢個畫展

睇POSTER 仲以為係攝影展, 點知全部都係油畫

好勁

路經既一架車都發現到好野

最後用廿蚊買左呢6個JIONG 字的扣針, 哈哈

沿路行每一步都可以吸引到攝影發燒友停得低

 

 

行行下去左一間賣熊貓的衫鋪

呢個係咪好特別呢, 呵呵, 我睇你唔到我睇你唔到

鉄拳無敵 

同外星人接觸的洞穴

就係呢間小食店再買左冰糖葫蘆, 今次係好似芋頭的小粒粒

一串只係3蚊雞, 同係王府井買的10蚊差成7蚊

王府井果然係做遊客生意

一路食一路就見到呢隻好型的蝴蝶

係咪好似以前細個, 用木做的模型個d呢

外星馬騮仔

一睇就知係男仔了

沒有著底褲的女人

超級巨大的阿伯

一對結婚公仔

仲有好多隨地的雪人

 

  

整個地區好鬼大

之前係fb見到朋友影相的我都見唔到

反而見到好多我朋友見唔到的野

我地只行左一個L字的街已經用左接近3個幾4個鐘

本來嗰邊仲想買個漱口嘜比654

個嘜寫住: 獻給最牛逼的人

牛逼=牛B 係普通話裡面就等如厲害

但呢個咁舊式的嘜要成RMB30.

覺得有D唔抵, 所以都係無買...呵呵呵呵, 但總算有心, 忍笑

就快天黑, 我地要轉去下一站「北京大學」



arrow
arrow

    老吉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()