@2011.10.19

「柚子」係2011年2月19日就上左嵐にしやがれ做大兄

當時就係介紹橫濱有乜玩既, 其中就介紹到係赤レンガ倉庫的綠茶貨甜品一定要試

知道自己有機會去東京就已經mark低左

後來, 係去東京之前, 去左上海幾天

路過「新天地」的時候, 突然見到好大個招牌



我企係對面馬路超興奮

再仔細望望, 正和「柚子」介紹的綠茶品牌一模一樣

抱著半信半疑的心態打開menu 



發現全部都係綠茶同培茶的產品, 亦有「柚子」介紹的芭菲杯

冇揀
芭菲杯, 最後我就揀左抹茶雪頂 28人仔




極濃的綠茶雪糕啊....再係濃濃的綠茶上面, 太正了

至於我再點左一杯友人: 白玉紅豆溧浮焙茶拿鉄

又係28人仔



其實唔覺得係拿鉄, 只感到好濃的茶味

二揀一, 都係鐘意綠茶多d~~~~~

食完之後其實仲半信半疑, 究竟呢間同日本o個間係咪真係同一間呢?

結果12月頭去橫濱個時, 真係去左赤レンガ倉庫o個間nana

諗一諗, 忍唔住用好爛的日文問個staff, 上海係咪有分店

結果真係有~~~~yaho~~~~staff 仲反問我係咪去過

佢知道我去過, 仲讚我勁添呀~~~~

到上海都唔好錯過一個平機會嘆宇治綠茶了

上海仲有成2間分店架


地址: 馬當路185號
arrow
arrow

    老吉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()