close

出發啦

先由長堀橋站站到去新大阪站, 出閘之後, 搵左好一陣子先搵到買京都的票

因為屬於大站, 差d 買錯左飛去東京添, 忍笑

搭左大約45分鐘, 終於去到京都站

出左閘, 我記得問過staycool 要行右手邊既 

(多謝staycool 不厭其煩咁, 好仔細將當時的情況話我知)

沿住右手邊行, 突然就見到information centre

初時諗住問下人係咪有車票買

點知, counter的枱面已經放左好多sample 係度

我認得就係呢張啦~~~~500yen, 任搭巴士

 

感覺尚算順利, 呵呵, 可能當日係星期六, 所以超多人係度等巴士

本身天氣預告就話會落雨

好彩無雨之餘, 仲有少少陽光, 比之前一日仲好天~~

 

有名的京都tower

 

 

都唔駛等太耐, 準備出發去清水等啦~~~~

係巴士上見到呢個景, 太鐘意啦~~~

 

 

話都冇咁快就知道到左「五条坂」站

跟大隊過左對面馬路, 再一直血向上行就到左清水寺山腳啦

 

 

同陸朋友本身都諗住著和服玩下既

於是依住和服店「岡本」網頁的指示, 就來到本店的門口啦

 

 

點知天氣太凍, 亦唔見有人著和服, 陸朋友決定放棄呢個計劃左好耐的念頭

唯有等下次啦

不過明明話凍, 第一餐的竟然就係雪糕咯

女人五時花六時變其實真係好平常架啫

 


 

陸朋友最喜愛的綠茶雪糕

但我的確麻麻地, 好彩可以溝下雲尼拿啫:p

一路食一路行, 突然見到呢條「あさひ坂」

 

 

唔理其他人, 兩條友就係度上山冒險啦, 

沿路見到好多呢d 狸貓, 仲有一兩間陶瓷的工作坊

咪以為呢d 狸貓好似好得意, 其實好三級架>.< 哈哈

 

 

天氣真係好好x 2

 

 

穿返出來, 又見到好熱鬧的手信街咁

好多小食, 同好多和菓子買

第二餐又係甜品 puff啦~~~~

 

 

櫻花季節限定喎, 咁特別就揀左佢啦

個皮唔係想像中咁好味, 好硬, 而且冇乜味咁

而櫻花饀都ok, 要用好多饀來送個皮先好味

反而陸朋友彈到個綠茶puff 一文不值, 

又似殺虫水味, 又好似藥水味, 好慘呀puff~~~

但我係覺得ok的

快手快腳終於來到清水等門口啦!!!

 

 

一個我恨左大半年的地方呀

之所以好想來呢度, 係因為aiba係訪問中, 講過

佢拍完舞台劇之後(大約2010年年中)就來左呢度玩, 

可以睇到aiba睇過的風景啦

arrow
arrow
    文章標籤
    京阪遊 清水寺
    全站熱搜

    老吉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()