@2010.1.5 第三天

今朝晨早出左街, 連早餐都無正式食過

一直為一件事忙忙忙

由9點半開始到6點終於完成先發現好肚餓

因為仲有少少手尾, 結果我地係人地既地方叫左第一個外賣

唔知係咪好肚餓, 呢個飯盒我覺得超好味

大約7點半離開, 再打的去南鑼鼓巷

都唔知係呢度偏遠還是北京太大

竟然要截到第三個的士先識來呢度

因為都天黑啦, 呢度無乜人, 仲黑媽媽

周圍都係d 好古舊的建築

都幾有feel

可惜好多地方都加左英文

例如hotel

cafe

傳聞好多外國人好鐘意呢度, 貪呢度夠晒中國feel喎

可能就係咁搞搞下呢度就變左有好多cafe, 好多bar的地方

感覺就好似香港的赤柱一樣

而係呢度都被我發現呢間熊貓店

同埋桔子酒店小冊子中介紹的文字奶酪店

宮廷奶酪

鋪頭細細, 每一個人都會叫返杯來食呀

為左避寒我地都叫返個來食下先

雙皮奶好有奶味, 好味, 呵呵

之後我地就諗住去食「羊肉泡模」

點知兜來兜去都搵唔到佢想搵o個間

於是就是但搵左一間: 护國寺小吃

牛肉包?

入面係牛展, 無乜汁, 味道一般, 只係感覺太乾

牛肉削麵

菜多過肉, 所以被人評價: 唔係咁好味

羊肉泡模

個羊肉好好味, 個湯好好飲

但d 包好多, 比我想像中的差左dd

原來d 包唔係脆脆, 係好似乾酥餅咁

結果因為覺得唔係咁好味

所以又轉左去一間雲南米線到食第二餐

我的米酒煮蛋花

米酒煮過之後, 甜甜地,

飲左覺得好暖胃

但唔可以飲太多, 因為都覺得米酒的酒精成份幾高

他的薰魚飯

魚, 勁多骨, 又無乜肉, 太辣, 我根本食唔到

而佢都竟然...........................食剩晒, 慘!!!!~~

估唔到係度搵野食好似咁難咁既....

arrow
arrow

    老吉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()