@2010.1.6 第四天 (上)

到左第四日我地又來返王府井啦

呢度好多人都來過, 因為有好多奇怪的野食

有活生生的蠍子 

有金蟬, 有蟬蛹, 有海星

仲有好多古舊的玩具同埋睇戲成日有既冰糖葫蘆

我又貪得意買左一串來食

係最特別的山渣+紅豆

原來係好酸架, 酸到盲公開眼:p

都唔明睇戲d 細路點解咁鐘意食

兜左個圈就來左呢度, 試下天津特產: 狗不理包子

仲有佢的出典添

係櫃面買左之後就來呢度攞包仔

嘩....一盤九粒, 呢個係豬肉味

買包子送粥水

因為任何飲野都要比錢, 所以我都多飲左幾啖粥水以便解渴

我地一共食左三籠狗不理

之後先知, 原來一籠成39蚊人仔

太貴啦!!!!!!! 可能係因為有國家規定

所以貴左好多~~~

出返來先發現, 原來我地第二天食的全聚德正門就係對面 

啋, 等我地o個日仲由商場行

兜左好耐, 先搵到個偏門, 無奈/_\ 哈哈

arrow
arrow

    老吉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()